Blog

Il titolo di Euismod ultrice. Alcuni dei risultati della carriera dell'eros.

Blog

Autore: Joanna Michalska 2 ottobre 2025
Wybór opakowań to jedna z najważniejszych decyzji każdej firmy sprzedającej produkty wymagające odpowiedniej oprawy. Wśród wielu dostępnych opcji znajdują się opakowania wykonane zarówno z materiałów naturalnych, jak i syntetycznych, które różnią się właściwościami oraz możliwościami personalizacji. Wpływ materiału opakowania na percepcję produktu  Materiał, z którego wykonano opakowanie, odgrywa istotną rolę w budowaniu wizerunku marki. Specyficzne cechy materiałowe decydują nie tylko o kwestiach funkcjonalnych, ale również estetycznych i mają duży wpływ na to, jak odbierany jest produkt. Rola opakowania zmieniła się na przestrzeni lat znacząco. Aspekty wizualne i wrażenia dotykowe stają się coraz ważniejszym elementem doświadczenia zakupowego. W przypadku marek z segmentu premium, miarodajnym czynnikiem wartości marketingowej opakowania są emocje, które wywołuje. Luksusowe opakowanie jest swego rodzaju obietnicą, że w środku znajduje się coś wyjątkowego. Wybór materiału na opakowania powinien być dopasowany zarówno do charakteru marki, jak i samego produktu. Dobrze, jeśli będzie również przyjazny dla środowiska.
Autore: Sylwia Protasiuk 1 ottobre 2025
Udział w imprezach branżowych to wyjątkowa okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych oraz prezentacji firmowej oferty szerokiej grupie potencjalnych Klientów. Ciekawa aranżacja, odpowiednie wyposażenie stoiska wystawowego oraz oryginalne gadżety to najważniejsze elementy, które pomagają wyróżnić firmę na tle konkurencji. Ważnym, choć nie zawsze docenianym elementem wpływającym na postrzeganie wizerunku firmy okazują się ekskluzywne torby reklamowe . Dlaczego warto w nie zainwestować? Na co zwrócić uwagę, aby spełniły jak najlepiej swoją rolę i wywoływały pozytywne skojarzenia z marką? Opakowanie pierwsza klasa Przygotowania do ważnych imprez targowych trwają miesiącami. Gdy zbliża się termin, działy marketingu działają pełną parą. Pod okiem fachowców trwa zabudowa zaprojektowanego stoiska, kompletowane jest wyposażenie, drukowane są foldery, a gotowe pakiety promocyjne czekają na zamówione opakowania reklamowe. Jak sprawić, by te opakowania zachęcały do sprawdzenia zawartości i stały się obiektem pożądania? Odpowiedzi szukać należy przede wszystkim w jakości materiału, rodzaju uszlachetnienia oraz detalach, które decydują w dużym stopniu o atrakcyjności opakowania reklamowego. Nawet najprostsze torby papierowe muszą być wykonane tak, aby wyróżniały się swoim wyglądem i skłaniały potencjalnych Klientów do interakcji. Jakie rodzaje opakowań warto więc wziąć pod uwagę?
Autore: Joanna Michalska 14 settembre 2025
Pakowanie produktów to nie tylko sposób na zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem. Odpowiednio dobrane opakowania to również ważny komunikat, który Twoja marka przekazuje klientowi i rynkowi. W ostatnich latach jedną z istotnych wartości stała się ochrona środowiska naturalnego – a w efekcie opakowania ekologiczne zyskują na popularności. Zobacz, dlaczego warto je wprowadzić i jak to zrobić. Opakowania ekologiczne – czyli jakie? Co kryje się pod określeniem „ opakowanie ekologiczne ”? Jakie kryteria muszą spełnić torby, pudełka i inne rodzaje opakowań, aby móc je wpisać do tej kategorii? Nie jest ona ściśle uregulowana w przepisach prawa, są jednak pewne wytyczne, które pozwalają uwzględnić produkt w tej grupie. Kryteria, które powinny spełniać torby ekologiczne i inne opakowania przyjazne środowisku, są związane przede wszystkim z materiałami wykonania . Najlepiej, jeśli: wykazują jak najmniejszy wpływ na środowisko od etapu produkcji po utylizację, nadają się do recyklingu, czyli mogą zostać ponownie wykorzystane, są odnawialne lub biodegradowalne, powstają w procesach zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Autore: Joanna Michalska 29 agosto 2025
Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie i dotyczy to nie tylko relacji międzyludzkich, ale również kontaktu z produktem. Atrakcyjne opakowanie determinuje postrzeganie zarówno samego produktu, jak i marki. Czasy, kiedy opakowanie grało rolę drugoplanową, minęły bezpowrotnie. Czym powinno się charakteryzować, aby już na pierwszy rzut oka pozycjonowało produkt na odpowiednio wysokim poziomie i budziło jednoznacznie pozytywne skojarzenia? W jakim stopniu luksusowe opakowania wpływają na decyzje zakupowe wymagających Klientów? Co kryje się pod pojęciem premium? Aby zrozumieć lepiej rolę ekskluzywnych opakowań w kreowaniu świadomego wizerunku marki, warto zastanowić się chwilę, co właściwie definiuje produkt lub markę premium. Jakie czynniki decydują o tym, że są odbierane jako ekskluzywne i stają się często synonimem luksusu? Perfekcyjne wykonanie i odpowiednio wysoka cena, czy może wyjątkowy design i limitowany dostęp?
Autore: Joanna Michalska 29 agosto 2025
Na współczesnym, wysoce konkurencyjnym rynku pracy zarówno pozyskanie, jak i zatrzymanie w firmie sprawdzonych pracowników to dla każdego pracodawcy jedno z ważniejszych wyzwań. Coraz częściej liczy się nie tylko wysokość wynagrodzenia, ale także kultura organizacyjna i sposób traktowania pracowników. Jedną ze strategii, która pomaga zbudować wizerunek przyjaznej i atrakcyjnej firmy jest employer branding . Co kryje się za tym pojęciem? Jaką rolę odgrywają w tym opakowania premium i jak wykorzystać ich potencjał do zwiększenia lojalności aktualnych pracowników oraz zainteresowania ofertą firmy nowych kandydatów? Employer branding w praktyce Employer branding to nic innego, jak wszelkie działania, które mają na celu zbudowanie trwałego wizerunku firmy jako pożądanego i godnego zaufania pracodawcy. Jest to strategia, która niezależnie od nazewnictwa, wdrażana jest w każdej firmie przywiązującej dużą wagę do tego, jak jest postrzegana zarówno przez partnerów biznesowych, jak i aktualnych oraz przyszłych pracowników. Świadomie i profesjonalnie realizowany employer branding działa motywująco, minimalizuje rotację kadry oraz przekłada się na zwiększone zainteresowanie oferowanymi stanowiskami pracy przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
nominacja w konkursie
18 luglio 2025
Komplet opakowań premium , który stworzyliśmy dla marki Cafardini, został nominowany w prestiżowym konkursie ART OF PACKAGING 2025 . Nasz projekt został wybrany spośród ponad pół tysiąca zgłoszeń! Zaprojektowana i wyprodukowana przez nas kolekcja opakowań to efekt ścisłej współpracy, precyzji i pasji do estetyki oraz funkcjonalności. W skład zestawu wchodzi torba papierowa , pudełko premium i zestaw dodatków sprzedażowych . Całość została „uszyta na miarę” – dokładnie tak, jak wyjątkowe projekty marki Cafardini. Elegancki, minimalistyczny design, kolorystyka inspirowana barwami Ziemi oraz naturalne surowce nadają opakowaniom ekologiczny i luksusowy charakter . To więcej niż opakowanie – to kompleksowe doświadczenie marki , które wzmacnia jej wizerunek i buduje lojalność Klienta. Dziękujemy za zaufanie i gratulujemy wszystkim nominowanym!
22 gennaio 2025
Lavoriamo con impegno, ma con successo per un altro anno! Nel 2024 abbiamo ottenuto il rinnovo della certificazione Forest Stewardship Council® (FSC® C174771) e delle certificazioni ISO 9001, ISO 45001 e ISO 14001. Di conseguenza, ogni cliente può essere certo di affidare il lavoro a mani esperte. Come fornitore affidabile e certificato, ci prendiamo cura di ogni fase del progetto rispettando nel contempo le pratiche mondiali GMP (Good Manufacturing Practice). Effettuiamo regolarmente audit interni, il che ci consente di monitorare costantemente le nostre politiche e procedure. Tutte le certificazioni che otteniamo sono valutate con le massime votazioni. Questi fatti confermano la nostra affidabilità come fornitore serio che soddisfa i più alti standard internazionali. Grazie a 25 anni di esperienza, abbiamo acquisito le certificazioni più importanti richieste nel settore e la fiducia di numerosi marchi prestigiosi, per i quali la qualità e l'etica nel business sono di fondamentale importanza. Unisciti al nostro gruppo di partner commerciali soddisfatti che ci hanno dato fiducia. Collaborare con noi significa avere la certezza di trattare con professionisti pronti a soddisfare le massime aspettative.
22 gennaio 2025
La nostra azienda ha conquistato il secondo posto nel concorso "Datore di lavoro - organizzatore di lavoro sicuro" organizzato dalla Ispettorato Nazionale del Lavoro nel 2023. Catipack si è unita ai migliori imprenditori della regione Mazowieckie, che organizzano il lavoro in modo da garantire il massimo livello di sicurezza e protezione della salute dei lavoratori, rispettando impeccabilmente le normative sul lavoro e la legalità dell'occupazione. L'Ispettorato Nazionale del Lavoro ha condotto una valutazione del rischio, in particolare per i lavori manuali e le macchine per la produzione di imballaggi. Una valutazione aggiuntiva è stata effettuata per il trasporto interno, organizzato in modo da ridurre il rischio di collisioni tra pedoni e carrelli. Il premio ricevuto in questo concorso motiva ulteriormente lo sviluppo dell'azienda in termini di investimenti nella sicurezza dei lavoratori, promuovendo una cultura del lavoro elevata e implementando soluzioni superiori per la protezione della salute dei dipendenti. Catipack ha dimostrato ancora una volta di andare oltre gli standard comuni e di offrire una qualità alla quale si torna.
22 gennaio 2025
Fleißig, aber ein weiteres Jahr mit Erfolg! Im Jahr 2024 haben wir die Wiederzertifizierung des Forest Stewardship Council® (FSC® C174771) sowie ISO 9001, ISO 45001 und ISO 14001 durchlaufen. Infolge dessen hat jeder Kunde die Gewissheit, seine Arbeit in gute Hände zu legen. Als vertrauenswürdiger, zertifizierter Anbieter kümmern wir uns um jede Phase des Projekts und halten dabei die weltweiten GMP-Praktiken (Good Manufacturing Practice) ein. Wir führen regelmäßig interne Audits durch, was eine ständige Überwachung unserer Politik und Verfahren ermöglicht. Alle Zertifizierungen bestehen wir mit den höchsten Bewertungen. Diese Fakten bestätigen unsere Glaubwürdigkeit als zuverlässiger Anbieter, der die höchsten internationalen Standards erfüllt. Dank 25-jähriger Erfahrung haben wir die wichtigsten Zertifikate erworben, die in der Branche erforderlich sind, sowie das Vertrauen vieler prestigeträchtigen Marken, für die Qualität und Ethik im Geschäft von größter Bedeutung sind. Schließen Sie sich dem Kreis unserer zufriedenen Geschäftspartner an, die uns ihr Vertrauen geschenkt haben. Die Zusammenarbeit mit uns bedeutet die Gewissheit, es mit Fachleuten zu tun zu haben, die bereit sind, die höchsten Anforderungen zu erfüllen.
Altri post